Frågestund

Nån jävel har lyckats hacka min MSN och mitt gamla youtube konto, så alla låtar jag lagt upp är borta, och jag har skapat ett nytt konto, men bara ett par låtar finns kvar uppe.

Tills dess har ni:
http://www.myspace.com/tokzmusic

Tänkte ha en liten frågestund som alla andra bloggar, så ni får fråga vad ni vill, jag kommer ta med alla frågor jag får. Och jag svarar seriöst (om det nu är några som ens läser denna blogg, isåfall fråga något åtminstone. gör ju inte detta i onödan)

Det var typ allt jag hade och säga, sitter hos jowie, ska väl ut snart med några tjejkompisar.

Frågorna ställs i kommentarer så alla vet!

Ha det bra.

Här kommenterar du
Postat av: Anonym

- gillar du ngn?

- är du oskuld?

- saknar du någon du har haft ett förhållande med ?

- singelliv eller förhållande?

- öl eller cider?

- är du en bra kyssare?

- varför börja du blogga?

- tjänar du pengar?

- hur länge harru blogga`t?



tacksam för svar, hejdå

2010-08-02 @ 16:21:23
Postat av: tacksam för svar, hejdå

Hur allvarligt ser du med bloggen & de? :p

Plus, vem är din bästavän? :)

2010-08-10 @ 03:10:16
Postat av: madeleine

Surt! Men din blogg är inte hackad.. så uppdatera nu :) Frågor då..

1. Du vet hur bra du är på att rappa va?

2. Va hette din första flickvän?

3. Vilka sporter har du gått i?

4. Vad gör du hellst på din fritid?

5. Hur många gånger har du varit kär påriktigt?

6. Vilket är ditt favorit djur?

7. Vad vill hellst av allt ha just nu?

kommer inte på fler.. <3

2010-08-25 @ 17:43:54
URL: http://madeleiineanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback