Flyttningen klar!

Som sagtnu var vi färdigamed flytten, skitskönt och ha det gjort men fyfan vilken träningsvärk man har, de märks verkligen att man är otränad, kanske är ett tecken på att komma i form igen? haha..

Vi jobbade hela torsdagen från 10 på morgon till kanske 00 på natten.. sjukt länge, och sen dagen efter från 13 till 20 ungefär, så nu, redan efter två dagar är nästan allt tillochmed möblerat i lägenheten, helt sjukt vad snabbt vi har jobbat men det är sjukt skönt!
Och jag har bott där i 2 dagar och jag trivs redan, verkligen bra val av lägenhet, satt och drack lite med morsan och några till igår efter all möblering städning etc. och sen drog jag över till jowie och sov här, henke var här också, nu har han dragit och jowies föräldrar har kommit hem så hela dagen idag har vi bara tagit det lugnt, men det behövs med tanke på min träningsvärk, när jag suttit nr ett tag och ska resa mig kan jag knappt röra mig, känner mig gammal haha!

Jag kommer lägga upp bilder på lägenheten här senare, kan inte göra det nu då jag inte har någon usb kabel till mobilen här för tillfället

Nu ska jag ut på gården och vara social med jowie och hans föräldrar.

Ha de bäst!


Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback