Magnus Betnér

Haha, sitter och kollar min favorit av alla komiker, magnus betnér.. har suttit och kollat på:
Hela I ditt ansikte
Hela Inget är heligt
Och hela Magnus Betnér uncut..

Spelar ingen roll hur många gånger man kollar, det är vissa scener man tycker bäst om, och man kan kolla dem hur många gånger som helst, man garvar lika mycket varje gång, så jävlig härlig och sjuk snubbe.
Enligt mig kan du inte vara komiker utan självdistans, och det är fan sant, mina favoriter: Magnus Betnér, Shan da man och Chris Rock (amerikansk)
ALLA tre har ju självdistans och skämtar om sig själv, om sin egen ras och dem själva som person, det är så det ska vara, det är riktig komik!

tänkte bara dela med mig lite av det "roliga" ;)

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig

Godnatt!

Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback