Robbin tipsar

tjena.. Sitter just nu hemma hos min polare som vanligt, Stoffe är här också, han kom hit från Kungsör och troligtvis blir det ett lan, Jowies föräldrar åker bort ett tag.. en vecka tror jag till rättsvik och då är det tomt i huset, så det ska väl komma några hit och lana, men jag vet inte känner inte riktigt för det, tycker inte alls det är lika kul och spela nuförtiden, en stund kan va kul, men inte hela tiden i sträck, skulle nog bli galen nuförtiden om jag gjorde det haha.. så just nu sitter dem och spelar och jag sitter här och bloggar och sitter vid msn.. trevligt sällskap jag måste va ;) vi blir väl förmodligen hundvakter också, åt atos och jessie.. nog världens snällaste hundar det där, bara att dem är lite jobbiga ibland, men vilka hundar är inte det :) dem är mysiga ändå!

Tänkte tipsa alla rappare också (om det är några som läser) om en sida som funnits förut, men har kommit upp nu som version 2 med mycket större arkiv för beats:
http://www.freebeats.se
Iprincip oändligt med freebeats och dem uppdaterar med nya beats från alla möjliga proddare varje dag, perfekt för er som vill ha något och skriva av er till, som söker men inte hittar, stop searching, ni har det här. :) Har inte mycket mer och skriva, ska vara lite social med dem här två nu..
See you later.

Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback