Tokz - 16bars

Bjuder på ett videoinlägg, mitt första där jag framför en text som skulle hamnat på mixtapet men det blev inte så, istället bjuder jag på en vers här, ni får ursäkta ljudet, både för att det är inspelat från en mobiltelefon med sämsta kameran och dessutom för att det ekar som faaan för att mitt rum är så tomt för att vi är nyinflyttade.

Tokz - 16bars video:



För er som inte hör texten riktigt:

Ey jag kommer in lägger det galet det är tokz på micken
Han som släpper hitsen
Så ta din vers och stick sen
Mixtape, bitches, jag gör hela din click fame
Steppar över beatet kontrollerar mixen
Så vad händer sen du vet jag är din närmre vän
Battla mig så får vi se om vi är vänner sen
Tokz ja ni vet, jag är han som spottar galet
Spottar åtta rader så får ni oftast spader
Så vem sa det? Att jag är fett bråkig?
För jag är helst tråkig för jag är svensk-språkig
Sitter i mitt rum och mixar mitt mixtape
Behöver ingen dricks nej, vill inte hooka nix, nej.



Allt jag hade och säga innan läggdags, godnatt!

Här kommenterar du
Postat av: madeleine

länge sen jag kolla din blogg nu. Men du kan du robbin! Sjukt duktig, and you know it <3

2010-08-25 @ 17:33:01
URL: http://madeleiineanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback