Veckans låt och händelse!

Sitter hos jowie men han sover för han inte har sovit på hela natten så jag sitter här med stoffe och är social haha :)

Jag har ju snackat om det där med Veckans händelse och Veckans låt, och nu när det är en ny vecka så tänkte jag presentera förra veckans låt och händelse.

Så..

Veckans låt:

Organismen - Låt mig andas ut:

Veckans låt är alltså av Organismen och är en av hans nyaste låtar eller kanske till och med den nyaste, den släpptes på hans blogg den 18 juni och jag tycker den har väldigt bra lyrik, rim och delivery. Den kanske inte toppar de flesta låtar på hans platta "Petar på döda saker med pinnar" men den är lätt välförtjänt en plats på min blogg som veckans låt, det är kvalité och det märks att den är väl gjord.
Om ni skulle vilja följa Organismen mer och höra mer av hans musik samt mycket annat så hänvisar jag er till hans blogg, som ni hittar på:
Organismen - Kalla mig ågren's blogg.
Det var allt jag hade för veckans låt..
Då går vi vidare till Veckans händelse..

Veckans händelse:

På klubben Colors i Göteborg utspelade sig en spelning som hade hög standard, med bland annat gäster som Chords, Jeppe Körsbär, DJ Dainja och många fler! Chords, om ni inte har en aning om vem det är så är det han som sjunger refrängen på Organismen ökända låt "På din grinn".
Whoa-TV var såklart på plats och tack vare dem så kan jag ladda upp en video från den otroliga spelningen som Chords + gäster bjöd på, otroligt nice, och jag säger som alltid jag önskar man hade varit där!

Här har ni en video från spelningen på lite drygt 10 minuter, klippta scener så det är det mesta med men inte hela klippen av dem!

Chords + Gäster på Colors:


Det var det jag hade och bjuda på för denna gång, det kommer mer i slutet på denna vecka för er som tycker detta är intressant.. 
Tack och hej!

Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback