skivan klar!

Gjorde ett ryck idag och fick äntligen skivan klar!

Kommer lägga upp den på alla möjliga olika platser men främst på bloggen, där det också kommer stå mer detaljerat om den.

Så.. Jag har arbetat med den i mer än ett halvår och anledningen till det är att det blev massa strul med den, det var menat som ett mixtape från början och det är anledningen till att jag säger mixtape lite överallt i låtarna på skivan, skivan innehåller 12 låtar som listas nedan:

01. Intro
02. Gangstarapp
03. Sammanfattade ord
04. Vems drömmar är det
05. Ska berätta för er
06. Samhället
07. Försvunnen kärlek
08. Från igår till idag
09. Kärleken är blind
10. Language English
11. Överbliven låt utan Pesho
12. Underground (Outro)

Och här är omslagen till skivan:





LADDA NER SKIVAN GENOM ATT KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN:

http://www.easy-share.com/1912848030/Tokz-Gangstarapp.rar

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tycker till om skivan:

Den är i stora drag lyckad, även om jag tycker att mixen kunde ha varit mycket bättre, jag är inte så bra på och mixa men jag gör så gott jag kan och jag är ändå rätt nöjd med resultatet.
Jag tycker inte det är en superskiva, men det är min första, och det blir troligtvis mycket utveckling till nästa släpp, jag är ju lite av en perfektionist, och jag blir nästan aldrig helt nöjd med något, men det brukar vara så att det man är mindre nöjd med, tycker andra är asbra, så vi får väl se.

Det har iaf varit ett nöje och göra skivan och jag hoppas att ni kommer tycka om den, lämna en kommentar om ni lyssnar, det är det enda krav jag har, dålig som bra kritik, iallafall någonting!

TACK!

Det var iprincip allt jag hade och säga, hej!

Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback