uppdatering för alla er som läser

Nu var det väldigt längesen jag uppdaterade, och jag har fått väldigt mycket kritik om att jg måste uppdatera, då gör jag det, men jag måste påminna er om att detta är en musikblogg, där jag uppdaterar när det blir aktuellt, vet att jag förlorar läsare, men jag skriver för att jag vill, och för att dela med mig av det jag gör, gilla eller hata.

Mitt liv just nu är bra i allmänhet, jag har min tjej som jag har det hur bra som helst med, och jag vill att det alltid ska vara så, just idag dricker vi och bara tar det lugnt hemma hos mig, med en av min tjejs kompisar som även är en vän till mig.

Detta är ju då en musikblogg, och jag tänkte då dela med mig av vad som händer just nu, och jag ska vara ärlig, inte mycket faktiskt, jag har min "överraskning"  som ligger och dammar, kanske dags och damma av den, men jag tänker inte sätta någon press på mig denna gång, därför sätter jag inget "release-datum" för överraskningen, utan jag gör det i min egen takt och det kommer när det kommer helt enkelt, så tills dess får ni vänta, och det kommer nog inte bli någon vidare uppdatering, jag har helt enkelt ingen tid för att hålla bloggen uppdaterad varje dag, det är som sagt blgogen som jag har bara för att dela med mig av det jag vill, och skriva av mig på, det kan vara väldigt ointressant, men jag har den iaf, och jag är väldigt tacksam för dem som läser ändå och uppskattar det jag berättar och gör, det ska ni veta, just tänkte jag fortsätta och vara lite social med min tjej och hennes och min vän, så ni får ursäkta mig och ha tålamod till nästa inlägg (I beg you all.) haha.

Jag kan nog vara lite snäll och ge er en text från "överraskningen"

Den kommer nedan:

Tokz - Dansa med djävulen

Vers 1 //
Jag beger mig och börjar söka efter något större
Allting är sig likt när jag står still där bakom dörren
det är svårt.. för jag hittar ingenting
går bara runt här i världen sitter fast i en liten ring
ya, ja ni vet hur det är
har alltid varit skit sen man blev stor och blev kär
...antar att allting är som vanligt
har alltid varit spänd på att alltid leva farligt
det som varit är gratis ta för dig från dagis
tills du vaknar upp idag efter fyllan är bakis
ya, ja du vet det är rutin
varje dag brinner skälken centimenter som stubin
ja varje dag likadant
samma knas för du vet att du är du och jag är jag
vi lever dag för dag så se till och va glad
för till slut är du sliten och slutligen begravd
ref x2 //
så jag fortsätter vandra jag fortsätter trampa
jag fortsätter dansa med djävulen förbannat
nåt annat för mig det spolas bara bort
och frågorna på livet kommer alltid svaras kort
Vers 2 //
Samma dans kring rosen tills sången den vissnar
Den ekar till fåglarna som i natten visslar
Visslingen tystas och sången kommer åter
Sången av sorg flyger fram som en fågel
Jag träffas av ågrer som inte är vackra
Folket runt omkring en och staden som ba snackar
Dags och packa, söka efter vägar
Hälften av folket följer efter resten vägrar
är ni säkra? på valen som ni gör
för det är valen och skader som gör att vi dör
ya, inget blir som vi trodde
för det va ingen som förstod det de va ingen som va trogen
vi kanske borde söka efter hjälp
men i skolan så får du alltid göra häftet själv
så ta vara, på tiden som du tar
på livet som du har och på tiden som finns kvar
Vers 1:

Jag beger mig och börjar söka efter något större
Allting är sig likt när jag står still där bakom dörren
det är svårt.. för jag hittar ingenting
går bara runt här i världen sitter fast i en liten ring
ya, ja ni vet hur det är
har alltid varit skit sen man blev stor och blev kär
...antar att allting är som vanligt
har alltid varit spänd på att alltid leva farligt
det som varit är gratis ta för dig från dagis
tills du vaknar upp idag efter fyllan är bakis
ya, ja du vet det är rutin
varje dag brinner skälken centimenter som stubin
ja varje dag likadant
samma knas för du vet att du är du och jag är jag
vi lever dag för dag så se till och va glad
för till slut är du sliten och slutligen begravd

ref x2 //

så jag fortsätter vandra jag fortsätter trampa
jag fortsätter dansa med djävulen förbannat
nåt annat för mig det spolas bara bort
och frågorna på livet kommer alltid svaras kort

Vers 2:

Samma dans kring rosen tills sången den vissnar
Den ekar till fåglarna som i natten visslar
Visslingen tystas och sången kommer åter
Sången av sorg flyger fram som en fågel
Jag träffas av ågrer som inte är vackra
Folket runt omkring en och staden som ba snackar
Dags och packa, söka efter vägar
Hälften av folket följer efter resten vägrar
är ni säkra? på valen som ni gör
för det är valen och skader som gör att vi dör
ya, inget blir som vi trodde
för det va ingen som förstod det de va ingen som va trogen
vi kanske borde söka efter hjälp
men i skolan så får du alltid göra häftet själv
så ta vara, på tiden som du tar
på livet som du har och på tiden som finns kvar

Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback