Fortsätter blogga från och med nu.

Har fått mitt internet nu, äntligen, och det betyder att jag också kan fortsätta blogga.
Skivan kan fortsättas också och det är inte mycket kvar alls på den, 1 låt och sen skivomslaget, sen släpps den.
Det där med Veckans låt och händelse kommer fortsätta också, och jag kommer lägga upp ett inlägg senare som innehåller det. :)
Nu sitter jag hemma, sjuk. Min tjej har fått körtelfeber, och hennes körtlar i halsen har svullnat väldigt mycket, så oroar mig för att dem ska svullna igen helt och hon får åka till akuten, usch.
Men får försöka tänka positivt, är ju trots allt för det mesta en optimist.
Jag har inte så mycket mer att skriva, ska ladda upp låtarna på youtube igen, och allting som jag har gått miste om när mitt förra konto där blev hackat.
Men life goes on, och nu ska jag göra lite annat, skriver senare idag.

Ha det bra!

Här kommenterar du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback