För er som missat.

Oh my god, kom på nu när det blev aktuellt att jag inte ens publicerat min EP här? Haha den som släpptes för längesen, skärpning robbin!

här har ni iaf min skiva på 12 låtar, "Gangstarapp":

http://www.easy-share.com/1912848030/Tokz-Gangstarapp.rar

Och så min EP på 3 låtar, "En iskall värld":

http://www.easy-share.com/1913293120/Tokz

Jag tycker till om "En Iskall Värld EP":

Tycker den var riktigt lyckad, min favorit är "Vad gör ondast".
Får till känslan bra i låten och texten är något av de bästa jag skrivit. :)
Mixen kunde varit bättre, men den var bättre än i "Gangstarapp" så jag är nöjd faktiskt, eftersom jag själv inte är den vassaste på just mixen.
Finns inte mycket mer och säga, eller, det dåliga med skivan är:
Gillar inte Hookarna i reffarna på vissa ställen, men förövrigt är dem sköna, därför tog jag med dem, nothing's perfect, menmen. :)

Sammanlagt 15 låtar, som sagt ni klarar er ett tag, kan avslöja att nästa låt blir engelsk!

Kommer heta "Put it into rewind"

-

sdf

Bild från spelningen på holmberget i början av juni förra året.

Jag i mitten på rap'en, Wincent till höger, Rap och Sidekick och Fille till vänster, Beatbox och Rap :)

Här kommenterar du
Postat av: britta

tjaaa sötnos :D

Checka min blogg var 5 minut så blir jag happyy!!

jjohannaikonen.blogg.se :DDD



KYSSAR:D

2011-01-10 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback